10 Nisan 2016 Pazar

beni affet bazen gitmek gerek..

Yine karşınızdayım işte. Artık daha sık yazma sözümü tutmaya çalışıyorum. Bu sefer haberleri anlatmayacağım ama Reis bana mesaj attı ve beni yine darmadağın ediyordu. Tumblr hesabım yüzünden olay diyip bunu geçiyoruz. Programmer bir barda çalışmaya başladı. Her gün oraya gidiyoruz artık. Biraz oturup kalkıyoruz. Benim Sarışınla aram bozuk birde bir aydır felan küsüz konuşmuyoruz. Hayatım daha iyi oldu onla küsünce ya bir rahatladı. Küçük premsesinde sevgilisi var oda artık pek bizle takılmıyor ve RockBoy bundan bayağı bir şikâyetçi. Artık bizimle çok takılmıyor ve sevgilisi sanırım erkeklerle takılmasına kızıyor gibi. Ankaralıyla da konuşmuyorum artık. Engelledim hatta onu. Öyle yani olaylar…


Hayatını alt üst etmeye niyetli bir insanım işte. Öylece hayatımı bok edebilecek yapıya sahibim. Kendimi parçalara ayırmak istiyorum hatta. Paramparça etmek istiyorum. Sen sustukça ben kendimi öldürmek istiyorum demek geliyor içimden ama en iyi yaptığım şeyi yapıyorum ve susuyorum. Susmak bazen en kolay yol gibi geliyor bana. Hatta en kolayı susmak oluyor. Senin gibi bende susuyorum. Bir gün gelecek burada seni anlatacağım biliyorum… Seni başkasının olarak anlatacağım ama. Bunu yapmak bana acı verse de senin mutluluğunda bir harflerde ifade bulacak, mutsuz olduğunda yanında olamayacağım için özür dilerim. Mutlu olduğunda da yanında olamayacağım zaten bunun içinde şimdiden özür dilerim. Bir gün beni öldürse de seni sevdiğin insanla izleyeceğim.. Şimdiden affet beni..

8 yorum:

  1. ne ankaralıymış arkedaş..

    YanıtlaSil
  2. Son paylaşımını okudum sonra bunu okuyunca ankaralıyı engelledim felan o yüzden söyledim

    YanıtlaSil
  3. kim olduğunu biliyor musun onun ?

    YanıtlaSil
  4. Ankaralı işte :D kim olduğunu bilemem de nasıl sevdiğini görüyorum işte :D

    YanıtlaSil
  5. Kim olduğunu kendi de unuttu zaten

    YanıtlaSil
  6. sen de unut o halde :D bu arada daha sık yazma sözünü tuttuğun içinde sağol :D

    YanıtlaSil
  7. Seviyoruz be anonim... elimden geldiğince yaziyorum

    YanıtlaSil

Benimde söyleyeceklerim var.