28 Şubat 2016 Pazar

Kıyamadığım her şeyimizi siliyorum bugün. Vakti geldi sanırım. Gidiyorum..



       Şimdi biz barışmış olsak da şuan aramız çok iyi olsa da, ben hala o acı ayrılık günlerini unutamıyorum. Nasıl yer etmişse beynime, travma olmuş resmen. Hal böyle travmatik olunca bende Kısmetse Olur'a sardım. Orada da Erdem'i birine benzetince tabi sürekli depresyonum devam eder oldu. Elma'ya Şeftali'ye DenizG'ye ve hatta KaslıBöceğe bile. Ve ortak kararımız evet o kişiye gerçekten çok benziyor.

Yine o lanet olası derhaneden tanıdığım ve İyi ki tanımışım dediğim insanlardan biriydi o. Minik Reis'i felan hep biliyordu. Hatta bir ara Tost ile bayağı yakınlardı. Ve o zaman karakterine hayran olduğum ve abi gibi gördüğüm biriydi. Biz bir zaman hiç konuşmadık. Üniversite işleri felan derken bende açıkçası yazmadım. Öyle moralini bozuk görünce Hayırdır Reis'imizi kim üzdü ? yazardım o kadar. Gerçekten onu abi olarak görüyordum çünkü ve değer veriyordum. Annem bile ne zaman bahsi açılsa oğlum gibi o derdi. Biz bu noktaya nasıl geldik bilmiyorum. Bir süre sonra bana aşık olduğunu söyledi ve benim tepkim beni bu işe bulaştırma Reis oldu. Ama ona hayrandım işte, bunu kolayca aşkla karıştıracak kadar da salaktım. İşte şimdi aradan zaman geçince anlıyorum ki o aşk değilmiş.Belki aşırı bir hayranlık ama kesinlikle aşk değil. Şimdi numarası bile yok bende. Ama sanıyorum ki mutlu bir ilişkisi var. O yüzden bende onun için mutluyum. Ya bu Erdem benzerliği felan sadece o abi gibi gördüğüm, reis dediğim insanı özlemişim. Aslında o insan o bile değilmiş. Çünkü son olaylarda bayağı düşüncelerim değişti. Göklere çıkardığım bir insanı yerin dibine de gömdüm ben içimde yine.. Başımız Sağolsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.