13 Şubat 2016 Cumartesi

İlan ediyorum.. Boku Yemiş Haldeyim..



Bilmediğiniz üzere
Çünkü bunu size hiç anlatmadım.. Teknik bir üniversite de Bilgisayar Mühendisliği okuyorum. Ve hikaye burada ilginç olmuyor. Hatta leş gibi bir hale bürünüyor.
Hep yurtla ilgili bir sıkıntım oluyor benim. Dicle üniversite maceramı okuyanlar belki biraz biliyordur. Bu sefer de işte daha az sıkıntı yaşamak için özel yurda kayıt oldum. Ama daha fena oldu. Önceden yöneticilerle sorun yaşamıyordum en azından. Konumuz bu değil ama..

Konu bu mu bilmiyorum ama bu hafta yurda ve okula dönmek zorundayım. Şey yapacağım herhalde kendimi öldüreceğim falan. Bu arada orada ki hayatımdan hiç bahsetmedim size. Orada da 5 kişi hep beraber takılıyoruz. Ama onlara ne lakap versem bilemedim. Birine Programcı diyebilirim. Çünkü daha önce programcılık okumuş ve tabi hepimize o öğretmeye çalışıyor. Tabi çocuğu sinir ediyorum bence bu öğretme işinden vazgeçer yakında. Biri de RockBoy olsun çünkü rock emojiyi çok seviyor. Diğeri de SarıKafa olsun. Sarışın falan ya bence bu uyar ona. Erkekler bu kadar. Birde benim gibi Adanalı biri daha. Ve bana da benziyor huyları, aslında görüntüsü bile biraz benziyor. Ona da ne desem olmuyor ama yakıştıramıyorum hiç bir ismi şuan. KüçükPrenses olsun ya. 
İşte böyle bir grup oluşturduk ve hep beraberiz neredeyse. Zaten onlar olmasa okulda o şehirde pek çekilmez. Az sayıda yerde hep beraber vakit geçiriyoruz işte.. Umarım yakın bir zamanda mutluluk bizi de bulur..

Gidiş tarihi yaklaştıkça paronayak olmaya başladım. Sanki biri bir yerden çıkıp beni öldürecekmiş gibi geliyor. Zaten programlama gibi hiç anlamadığım bir dersin stresi beni öldürecekken birde yurt mevzularına akıl yormak istemiyorum. Ordan nefret ediyorum. Bunun dışında okulu seviyorum. Yine bir bırakma vakasıyla karşı karşıya kalmayız umarım. Yoksa 50 yaşında hala üniversite okuyan biri olmak istemiyorum. Başlıkta belirttiğim gibi boku yemiş bir haldeyim ve bu bataklıkta yüzmeye,çırpınmaya mahkumum. Adı üstünde bataklık işte çırpındıkça daha kötü batıyorsun..

Hey güzel okuyucu.. Sende benimle hayatını paylaş.. Çünkü sana ihtiyacım var.

2 yorum:

Benimde söyleyeceklerim var.