2 Mayıs 2014 Cuma

Oyunun en güzel yerinde zil çalınca üzülürdük ya öyleyim..



   Hayattan tokat yemişler partisi kurulsa kesinlikle genel başkan ben olurdum. O kadar aptal insan var ki hayatımda anlamıyorum ben mıknatıs mıyım kendime çekiyorum bütün hepsini ? Lys' ye çalışmak bile artık çok sıkıcı. Bana sonsuza kadar yetecek yiyecek ve kahveyle sahil kenarında denize nazır bir yerde yaşamak istiyorum. O kadar yorgunum ki sadece çekip gitmek istiyorum..

  Berbat hissettiğim gibi berbat görünüyorum ve bunu anlayan en yakın arkadaşım nedense çareyi Ankaralıyı aramakta bulmuş. Bütün hayatımı ben bilmeden habersizce birbirleriyle tartışmışlar. Sonrasında duyduklarımın, bana anlatılanların, konuştuklarının daha kötü olacağını bilsem dinler miydim Elmayı hiç...
 Hep benim açımdan bildiklerimle yetindim ben doğru saydım onları ama ondan kimse dinlememişti bu hikayeyi. Çünkü en yakın arkadaşımla birlikte olmuşlardı. Kendi en yakın arkadaşının sevgilisiyle birlikte olmuştu. Kumralı ve beni çok yormuş, yıpratmış, üzmüş, hayal kırıklığına uğratmıştı. Kumralla ben ne kadar
yakınsam o benden bir adım daha yakındı. Beraber yaşadıkları onları kardeş gibi yapmıştı. Biz zaten Kumralla bebeklikten beri beraber büyümüştük. Sadece Kumral liseye kadar Ankara da okuduğunda ayrılmıştık ve onlarda Ankara da tanışmış aynı lise için Adana ya gelmiş yıllarca aynı takımda basketbol oynamışlardı ve birbirlerine kardeş olmuşlardı. Bu yüzden beni Kumralın sevgilisiyle aldatması ikimizi de öldürmüştü. Ben sevgilimi o kardeşini kaybetmişti. Durum bu kadar mide bulandırıcı olunca ortak arkadaşlarımız bile ona sırt çevirmişti. Kimse sormamıştı neden yaptığını, neden bu kadar alçakça aldattığını sormamıştı kimse. Sorsalar bile ne açıklayabilirdi ki bu durumu, hangi sebep aklardı bu günahı. Ama onun açısından dinlememiştim bu durumun açıklamasını. Elmaya anlatmış ama sanki o günü tekrar yaşarcasına tüm açıklığıyla anlatmış. Bunu hep duymak istermişim bende meğerse hep merak edermişim.

İşte şimdi hikayeyi onun açısından yazacağım, yazmaya çalışacağım.. Umarım başarabilirim..


Ben seni o kantin köşesinde ilk gördüğüm gün anlamıştım benim kaderim olacaktın, seni herşeyden çok seveceğimi o zaman anlamıştım. Adını bile bilmiyordum ama duruşunda, konuşurken hareketlerinde beni çeken bir şey vardı. O an kafama koymuştum seni sevmeyi, seninde beni sevmen için elimden gelen her şeyi yapacağımı, senin benim olacağını daha o an kafama koymuştum. Seni tanımıyordum ama en yakın arkadaşlarım seninle beraber büyümüştü bunu öğrendiğimde içimde ki umut artık kalbime sığmaz olmuştu. Ben sevmeyi pek beceremem Kızıl biliyorsun. Ders çalıştırmak için yanıma geldiğinde ukalaca davranmam sana aşık olup hayatımı mahvetmekten korkmam yüzündendi. Evet seni seviyordum benimle olmanı istiyordum ama bunun zamanı vardı diye düşünüyordum. Lise aşkları çabuk biter, biter diye korkuyordum. O an bana sinirlendiğinde davranışlarına aşık oldum önce, gözlerinden öfke saçarken seni izlerken gülümseme ile sana sarılma isteğim arasında kalmıştım. Bundan bir ay sonra biraz Kumralın baskısıyla sana kavuştum. Seni öyle sevdim ki Kızıl ben ölesiye sevdim. Kendimden bile sakınmak istedim. Herkesten saklamak istedim. Gerisini biliyorsun biraz çok sevdim, sevdim,sevdim.
Ama seni sevmek yetmedi bana. Sen kaybettiğine o kadar inanıyordun ki beni. O ilk günden itibaren ayrılsak kendine zarar vermemek için her an beni kaybetmeye alıştırıyordun kendini farkındaydım. Başlamadan bittiğinde kendini acıdan kurtarmaya çalışıyordun. İlk zamanlar bu beni rahatsız etmiyordu ama sürekli gitmeye hazır birine, gitmesinden çok korktuğun birine ne diyebilirsin bilmiyordum. Sen her zaman yarın ayrılacakmış gibi davrandın Kızıl farkında değildin belki ama bu beni çok kırdı. Ben seninle bir ömür istiyorken her her saniye ayrılacağımızı düşünüyordun. Kırıldıkça kırdım senide kendimle, böylece daha çok uzaklaştırdım kendimi senden, senide benden.. Gitmek istediğini ama gidemediğini düşündüğüm için sana gitme özgürlüğü vermek istedim. Kumralın canını yakmak istemedim ama o an gözüm onu görmedi işte. Nasıl bir açıklama bilmiyorum, zaten olanları değiştirmeyecek bu veya suçum kaybolmayacak ortadan. Ama sırf sen rahat rahat git diye kalbimi söktüm içimden. Yanılmışım. Öğrendiğinde yapmadım de yalan söyle derken anladım yanıldığımı. Yaptım dediğimde hayır de yapmış olsan bile yalan söyle kanarım ben dediğinde anladım yanıldığımı. Ama geç kalmıştım. Sana hiç yalan söylemedim ben Kartanem. Duyana kadar gerçekleri söylemedim, görene kadar göstermedim ama yalan söylemedim asla. O an bu yüzden yalan söyleyemezdim. Seni hep çok sevdim ben ama hatalarımla kaybettim seni. Gitmek istediğini sevmediğini düşünerek kaybettim seni. Affet Kartanem beni. Bizi ben mahvettim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.