27 Nisan 2014 Pazar

Gece Gelen Felaket..



   Her zaman telefonun gece çalmasından korkmuşumdur. Ya biri kaza geçirmiştir veya ölmüştür ya da kötü bir şey vardır işte.. Elma beni aradığında saat 3.12 yi gösteriyordu tam uğursuz bir saat yani.. Keşke o telefonu hiç açmasaydım..

  - Efendimm ??
  + Kızıl Ankaralının sevgilisi varmış.
  - Elma ben sana kaç defa dedim (Kimin dedi ?) beni bu saatte arama diye (Ankaralının neyi ?) uyuyorum kızım ya (sevgilisi derken). NEEEEE !!!! Kimin neyi varmış ?
  + Babannemin sevgilisi varmış Kızıl.
  - Senin babannen ölmedi mi ?
  + Öldü zaten Ankaralının sevgilisi varmış Kızıl. An-Ka-Ra-Lı-Nın.

  En nefret ettiğim olay bu zaten gece gece arıyorlar eski sevgilimin, en büyük aşkımın, bana deli divane olan çocuğun başkasının olduğunu söylüyorlar. Sonra olay haberlerde cinnet geçiren eski sevgili herkesi öldürdü diye yansıyor. Bir dakika ya nereden biliyor bu kız bunu ? Söyleyen kişi güvenilir mi ? Ne yaparken görmüşler ? Benim kötü gün içkim nerede ?
  Ya hayır bu çocuk hasta olduğumda benim için ağlayan, daha bir kaç hafta-ay-yıl önce sensiz yapamam yaşayamam diyen çocuk değil mi ? Şimdi ne oldu lan bensiz yaşamayı ne ara öğrendin sen. Ben hatırlatmasam su içemezdin sen. Ciddi değiller bence ya. Öylesine biri işte bu. Zaten ben ondan daha iyileri bulurum. Hayır bulamam bulsam şimdiye burda ağlamak yerine deniz kenarında balayı yapıyor olurdum.

 Sonra yaşananlar zaten başlı başına rezillik. Kendimi balkondan atarken son anda kızların tutması mı dersin ? Yaşayamıyorum diye bağırsaklarımın kulaklarımdan çıkması mı dersin ? İçmekten midem gözümden aktı yemin ederim. En son evini felan basmaya gidiyordum Elma Kılıçla konuştu o geldi de beni durdurdu.
 E ama Ankaralı bende bunu senin yanına bırakmam. Topunuzun soyunu kurutacam bekleyin siz.
Olamaz ama ya kız kesin büyü yaptı buna. Yoksa imkansız yani. Ankaralıııı sen bensiz yapamazsın saçmalama. Gerizekalı ayrıl lan o kızdan. Ouff UPS!!



3 yorum:

  1. Madem bu kadar önemli senin icin git ve Ankaraliya icindekileri söyle.
    Birde sifre sorusunu kaldirirsan yorum yapmak daha kolay olur. Sevgiler.

    YanıtlaSil

  2. Bazen ne onunla ne onsuz olabilirsiniz durumu vardır ya bizim ki böyle bir durum. Bir aldatma bundan dolayı affedememe durumu var maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. Şifre sorusunu nasıl kaldırabilirim bilmiyorum

    YanıtlaSil

Benimde söyleyeceklerim var.