3 Mayıs 2013 Cuma

Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş nöbette..

Şu sıralar o kadar yalnızım ki Brit gibi yanlızlıktan kusacam yada okulu bırakacam gitmeyecem ama onu da yapmam seviyorum bölümümü. Bu durumdan çok sıkıldım ama sürekli bir arkadaşlık kurmaya çalışıyorum ve olmuyor. Aslında çok arkadaşı olan biriyim hiç böyle bir zorlukla karşılaşmamıştım daha önce tek kalmak yalnız olmak bana çok uzaktı ama kültür farkı mı yoksa kafa geriliği mi anlamadım bir türlü bir şeyler olmuyor. Bakıyorum herkes iyi kötü bir grup bulmuş ben hiç mi bulamam ya hep mi dışlanırım. Esmer zaten suratıma bakmıyor ne derdi varsa benle. Bu şekilde üniversite mi olur ya bunlar ne yani. Not yüzünden dışlamalar yok şu yok bu. Sıkıldım yani bayağı artık. Neyse böyle böyle bende bir yol bulacam kendime ama artık nasıl bulacam o yolu hiç bilmiyorum. 3. sınıf biterse böyle 4te Farabi yaparım sonra 5te erasmus felan bir şekilde sonra bu okul bitecek ama önemli olan 3. sınıfa gelmek işte. Gerçekten ne yapacağımı şaşırdım En yakın arkadaşım Geveze oldu ya oda bugün kız arkadaşıyla istanbula gidiyor. Yani bir hafta yalnızları oynuyorum. Merak ediyorum ne olacak. Katil felan olmam umarım. Ya onu bile düşünüyorum aslında acaba siyanürle mi zehirlesem diyorum. Neyse ki Jelibonla Keita var yoksa tamamen ölürdüm. Neyse ya hayırlısı olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.