12 Mayıs 2013 Pazar

Kimseyi Görmedim Ben Senden Daha Güzel.

  Artık herkes sormaya başladı noldu kızlarla aranız mı bozuk diye. Hayır diyorum uzaklaşmam gerekti diyorum ama kimse beni dinlemiyor. Kimse onlara sormuyor mesela neden sebep belirtmeden konuşmadıklarını. Yarın Geveze geliyor umarım herşey düzelir. Neyse asıl konumuza geliyorum. Dün bu şehirde beni umutlandıran birileri vardı. Duman grubu buradaydı. Ve o kadar güzel bir konserdi ki.
 Önce konseri iptal etmek istediler Rezil şarkısında din ile dalga geçiyorlarmış güya ve Isparta ve Kütahya da iptal olmuş. Burada bayağı uğraştı iptali için ama geldiler. Müzikle din'i karıştırmamak gerektiğini gösterdiler herkese. Ne alaka diyeceksiniz bende bilmiyorum içimden böyle geldi. Dün erkenden uyandık Keitayla ve duş aldık saçlarımızı yaptık lahmacun yedik konser alanına doğru yola çıktık. Konser genelde 15 yaş dinleyicilerden oluşuyordu ama kalabalıktı. Aaa tabi Adana da olduğu kadar değil ama buda yeterdi. Konser her zaman ki gibi geç başladı biraz ön tarafımızda iki sevgili habire sarıldı durdu. Çocuk tatlıydı ama kız için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Batuhan yine beni benden aldı ama ya o kadar yakışıklı olmamalıydı. Kaan fazla hiperaktifti konser boyunca yerinde duramadı. Konser öncesi hava yağışlıydı konser başlamadan bir saat önce tüm yağmur durdu. Kaan durmadı tabi direk laf soktu - Herşeye rağmen burdayız yağmur bile durdu demek ki Allah bizi gözetliyor dedi. Tam böyle demedi ama lafı buna getirdi. Ve konser erkenden bitti en çok  buna üzüldüm. Yine veda ettikten sonra tekrar sahneye çıktılar yalnız. Uzun zamandır ilk konseri olduğu için Diyarbakırda veda edince herkes çıkmaya başladı ama benim gibi her sene bu olayı yaşayanlar kalıp bekledik tekrar geldiğinde o kadar güzel bir atmosfer oluştu ki anlatamam ya. Yine gömleğini çıkarıp hayranlarını birbirine düşürdü. Hınzır Kaan işte..

  Buda şarkımız :)

5 yorum:

  1. benim gibi diyarbakır'a bir şekilde düşmüş(!) bir blogger'ın olduğunu bilmek çok şaşırttı beni de. Seni merak ediyorum, haberin olsun.

    YanıtlaSil
  2. Bende seni merak ediyorum müsait olduğun bir zaman görüşmek isterim :)

    YanıtlaSil
  3. peki öyleyse dostum bana mail at:) kitapgibikiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. klasik duman hareketleri hala devam mı ediyor,yeni albümle yeni hareketler bekliyoru 'm'z

    YanıtlaSil
  5. Evet Duman hiç değişmiyor :)) Bende yeni albüm bekliyorum ama ufukta yok gibi :)

    YanıtlaSil

Benimde söyleyeceklerim var.