20 Mayıs 2013 Pazartesi

Dikkat Ünlü Çıkabilir.

 
 Yurttan ve Dünyadan haberlerle karşınızdayım. Hala yalnızım ama artık okulda sap gibi sınıfta oturmuyorum bu duruma alıştım yani. Yüzücü ile takılıyorum biraz beraber tenis oynamak için sözleştik hatta ama çok yakın değiliz. Geçen hafta Kitap Gibi Kız'la görüştük. Oda burada öğretmenlik yapıyormuş hemen atladım tabi ilk defa burda bir blogger var kaçıramazdım bu fırsatı. Keita yarın gidiyor sınavları bitti Jelibonda dün geldi ama. Ah benim garip kaderim 10 Haziranda başlayacak sınavlarımız daha 21'inde bitecek yani bir ay daha burdayım. Ama şu sıralar Supernatural'a taktım ve Kyle XY ile beraber onları izliyorum zaman geçirmek için. Ders çalışmaya başlamadım yani. Oda zamanla olacak ama hissediyorum. Şu sıralar Reçeli çok özledim. Gene koptuk biz bu arada onun hikayesi çok ayrı anlatamam. Ama keşke böyle olmasaydı. Bu şehirde okumak ne kadar zormuş ya böyle. Gerçekten o kadar sıkıcı ki nefes alamıyorsun. Dün Maviş'in doğum günü vardı çok eğlenceliydi. Gevezenin çalıştığı mekanda kutladık doğum gününü. 24'ünde de partisi var Gevezenin gündemin tek konusu bu parti. Aa bu arada geçen hafta Türkiye Finans Banktan reklam çekimi için fakültemize geldiler. Ve reklamda oynamayı düşünüp düşünmediğimi sordular önce düşünmüyordum ama Geveze bayağı ısrar edince bende tamam dedim. Bir çekim aldılar 3 fotoğraf çektiler ve arayacaklarını söylediler onu bekliyoruz Mavişle.. Belki ünlü olabilirim :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.