5 Mayıs 2013 Pazar

Bir Kızıl Laneti. Yarın okul vaaaaaaaar !

   Yalnızım ben çok yalnızım. Herkeste bir haller var bugünlerde zaten sanırım biraz hava sıcak diye. Tabi ben Adana sıcaklarından kopmuş gelmişim bana vız gelir tırıs gider. Evet şimdi oku lanetine gelelim. Bu benim için ilkokuldan beri süregelen bir lanet. Pazartesi sendromu değil yani direk pazartesini bana girişi oluyor. Hele şuan ki durumumda yalnızlık dolu bir hafta laneti olacak. Geveze lütfen çabuk gelsin. Onsuz olmuyor yani.


 Hafta sonu korkarak açtığım bir mesajımdan bahsedeceğim şimdi. Ankaralı ''Kanka naber ?'' yazmış bana. Hayır ya anlamıyorum ben bu çocuğu. Ayrıldık tamam ama kanka ne yani. Sevdiğim kız bana abi diyince triplerine girdim ben :D Ama haksız mıyım ya evlenecektik biz ayrılmasak.. Gerçi araya başkası girdi ama olsun kanka yazmamalıydı büyük hakaret oldu bu bana. Bu arada Esmer ve Kedicik yeni ortam yapmıştı bende onlar sayesinde iki kızla konusuyordum çok samimi değiliz onlarla samimiler şu an ama birinin çok olay bir ilişkisi var facebooktan bana mesaj attı anlattı çok şaşırdıııım. Neyse belki de çok yalnız olmam ilerleyen zamanlarda.

   Bu Ankaralı olayına bayağı taktım yalnız ben. Aşık gibi sevmesen de kardeş gibi sev mi diyor yoksa mesaj atmamı mı bekliyor bilemedim. 2 yıl oldu daha yeni yeni alışıyorum be yokluğuna. Bu da bayağı zor oldu. Hafta sonu akrabalara gittim bugün sabah fal baktı Güliş abla ve kalbinde biri var unut sen bunu canavar olmuş içini sıkıyor acı çekiyorsun sık sık dedi direk Ankaralı geldi aklıma cidden kalbimde şeytan oldu çocuk çıkmıyor. Kumralla konuştum sonra bayağı kızdı bana unut artık diye ama demesi kolay geliyor unutacak olan benim be ne diyorsunuz siz. Ouuf ouuf hayat çok zor be..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.