8 Mayıs 2013 Çarşamba

Belki Yıllardan sonra, Sırlar içinde..




 Bir Kızıl yazısının daha başına geldik sayın izleyiciler. Hala yalnızım okulda Geveze hala dönmedi ve ben hala mutsuzum burada kaçırdığınız bir şey yok. Ben mutsuzluğumu açıp sevgilisine ailesine anlatamayan bir insan olduğum için şuan bunu kimse bilmiyor. Birde biyokimya'da 44 aldığım için kendimi öldürmek istiyorum. Yarın çalışmaya başlıyorum notlarımı tamamlayıp. Daha hiç bir notum tam değil ya. Kendi kendime balkonda oturmuş kalbimde bir yumru oturuyorum. Hay Çukurova Üniversitesini yazmayan aklımı ya. Sınıfta arkadaş olabileceğim insanlarla aram bozuk olduğundan bu yalnızlıktan kurtulmam zor haliyle. Onlarda zaten kıç akıllının tekiydiler. Yani çok bir şey kaybetmedim. Şu an hayattan tek istediğim şey okulun bitmesi.. Birde ıphone almak :)))) Yavaş yavaş Ankaralıya öfke duymaya başladım. Şerefsiz beni aldatmasa ayrılmasak şuan Minikle çıkmaz sınav dönemi zırt zırt gezmezdim ders çalışırdım. Harbiyeliyle çıkmaz burayı yazmazdım. Sanki aklımda hep burası vardı gibi geldiğinde nasıl mal gibi sevinmiştim aynı şehirde olacaz diye. Bok ayrıldık işte geldiğim hafta. O salak aklıyla beni takip ettirmeseydi psikopat gibi onuda terk etmezdim ama napim sanki çok gezecek yerim var herkes yakışıklı gibi takip etmiş gerizekalı beni. Neyse anlatacağım şey bunlar değildi. Öyle sıçmık bir duruma düştüm ki evi özlüyorum Adana'nın cehennem sıcağını bile özlüyorum ama kocam la anlaşamazsam boşanırım ortada kalmam mantığı için okuyorum. Yani benim mantığım kendi ayaklarımın üstünde durmak ama genel mantık bu toplumda. Kız çocukları okusun diye kim demişse onun yedi sülalesini !!! Bizim görevimiz evde durup koca parası yemek ne okuması. Bizim regl günlerimiz var onların var mı ? Yok. Zaten o kadar acı dert çekiyoruz birde okuyoruz. Ben kızımı okutmayacam zengin koca arayacam ona sürekli. Çok dert çekiyorum ya şu üniversitede akıllı bir insan bırakır okumuyorum ben amına koyim der ama akıllıda değilim. Lanet olsun bu annelerimizin kocalarından çektiği acılara. Hürrem okumuş mu sanki dünyayı parmaklarında oynatıyor. Bende Ali Ağaoğlu gibi olacam belki. Valla içime fenalıklar geldi yetişin a dostlar. Birde tam kız çocuklarının yapacağı meslek gibi veterinerlik seçtim. Sikerim böyle hayatı ya çok doldum kusura bakmayın genşler. Daha birinci sınıftan bu kadar dert tasa keder beni kanser etti ama. Kızlara sesleniyorum üniversite okuyacaksanız okumayın abi. İdealim veteriner hekim olmaktı benim ordan vardı zaten bir bokluk. Millet öğretmen olur doktor olur hayvanların orasına burasına elini sokmayı hangi normal insan ister. Ben bunu isteyerek geldim. Sonucuna bak BOOOK !!!
 Ulan Ankaralı sen şimdi Boğaziçinde denize karşı okuyorsun ya en çok o batıyor bana. Su gibi bira içiyorsun birde onları facebookta elaleme reklam ediyorsun ya senin gelmişi geçmişini köpekler yesin.
Birde genel amerikan gençliği hayatı yaşıyorsun. Lan mal ben istiyordum o hayatı sana noluyor. Sen sadece ders çalışacaktın paris roma gezmeyecektin. Şu an ne istediysem onları gerçekleştiriyorsun ya insaf. İnsan utanır bu kız bunu yapacaktı ben yapmayayım der. Senin gibi kanka naber mesajları atmaz insan. Bunca yıl sonra nasılsın demez. Senin yüzünden eski sevgilim başıma bela oldu be. Yazmasam burayı nerden tanışacaktık Xaş ile. Ama geldim tanıştık. Hayatımın hatasını senin yüzünden yaptım ben. Zoziylede mutlu değilim ki şimdi araya mesafeler girdi hep olduğu gibi. Birde sinir ediyor beni yok yazmadın yok şöyle böyle. Sıçacam ağzına herkesin bırakacam intiar edecem ama kıyamıyorum kendime. Ben ölürsem kimin hayallerini gerçekleştirip nispet yapar gibi anlatacaksın. Kimsenin. Bokunda boğul emi Ankaralı. Kuru etlerin çürür inşaaaalaaaa.




4 yorum:

  1. Ben lise uc teyim daha, ben bile biktim. Universite okumak da istemiyorum, okuldan nefret ediyorum. :(

    YanıtlaSil
  2. Öyle düşünme ama güzel bir şehirde çok güzel üniversite yaşamın olabilir. Sen bana bakma ben şehiri sevmediğimden :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de sevgilim için geldim bulunduğum yere ama işler boka sardı,hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  4. Ayrıldınız mı yoksa :O :(

    YanıtlaSil

Benimde söyleyeceklerim var.