20 Mayıs 2013 Pazartesi

Dikkat Ünlü Çıkabilir.

 
 Yurttan ve Dünyadan haberlerle karşınızdayım. Hala yalnızım ama artık okulda sap gibi sınıfta oturmuyorum bu duruma alıştım yani. Yüzücü ile takılıyorum biraz beraber tenis oynamak için sözleştik hatta ama çok yakın değiliz. Geçen hafta Kitap Gibi Kız'la görüştük. Oda burada öğretmenlik yapıyormuş hemen atladım tabi ilk defa burda bir blogger var kaçıramazdım bu fırsatı. Keita yarın gidiyor sınavları bitti Jelibonda dün geldi ama. Ah benim garip kaderim 10 Haziranda başlayacak sınavlarımız daha 21'inde bitecek yani bir ay daha burdayım. Ama şu sıralar Supernatural'a taktım ve Kyle XY ile beraber onları izliyorum zaman geçirmek için. Ders çalışmaya başlamadım yani. Oda zamanla olacak ama hissediyorum. Şu sıralar Reçeli çok özledim. Gene koptuk biz bu arada onun hikayesi çok ayrı anlatamam. Ama keşke böyle olmasaydı. Bu şehirde okumak ne kadar zormuş ya böyle. Gerçekten o kadar sıkıcı ki nefes alamıyorsun. Dün Maviş'in doğum günü vardı çok eğlenceliydi. Gevezenin çalıştığı mekanda kutladık doğum gününü. 24'ünde de partisi var Gevezenin gündemin tek konusu bu parti. Aa bu arada geçen hafta Türkiye Finans Banktan reklam çekimi için fakültemize geldiler. Ve reklamda oynamayı düşünüp düşünmediğimi sordular önce düşünmüyordum ama Geveze bayağı ısrar edince bende tamam dedim. Bir çekim aldılar 3 fotoğraf çektiler ve arayacaklarını söylediler onu bekliyoruz Mavişle.. Belki ünlü olabilirim :))


12 Mayıs 2013 Pazar

Kimseyi Görmedim Ben Senden Daha Güzel.

  Artık herkes sormaya başladı noldu kızlarla aranız mı bozuk diye. Hayır diyorum uzaklaşmam gerekti diyorum ama kimse beni dinlemiyor. Kimse onlara sormuyor mesela neden sebep belirtmeden konuşmadıklarını. Yarın Geveze geliyor umarım herşey düzelir. Neyse asıl konumuza geliyorum. Dün bu şehirde beni umutlandıran birileri vardı. Duman grubu buradaydı. Ve o kadar güzel bir konserdi ki.
 Önce konseri iptal etmek istediler Rezil şarkısında din ile dalga geçiyorlarmış güya ve Isparta ve Kütahya da iptal olmuş. Burada bayağı uğraştı iptali için ama geldiler. Müzikle din'i karıştırmamak gerektiğini gösterdiler herkese. Ne alaka diyeceksiniz bende bilmiyorum içimden böyle geldi. Dün erkenden uyandık Keitayla ve duş aldık saçlarımızı yaptık lahmacun yedik konser alanına doğru yola çıktık. Konser genelde 15 yaş dinleyicilerden oluşuyordu ama kalabalıktı. Aaa tabi Adana da olduğu kadar değil ama buda yeterdi. Konser her zaman ki gibi geç başladı biraz ön tarafımızda iki sevgili habire sarıldı durdu. Çocuk tatlıydı ama kız için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Batuhan yine beni benden aldı ama ya o kadar yakışıklı olmamalıydı. Kaan fazla hiperaktifti konser boyunca yerinde duramadı. Konser öncesi hava yağışlıydı konser başlamadan bir saat önce tüm yağmur durdu. Kaan durmadı tabi direk laf soktu - Herşeye rağmen burdayız yağmur bile durdu demek ki Allah bizi gözetliyor dedi. Tam böyle demedi ama lafı buna getirdi. Ve konser erkenden bitti en çok  buna üzüldüm. Yine veda ettikten sonra tekrar sahneye çıktılar yalnız. Uzun zamandır ilk konseri olduğu için Diyarbakırda veda edince herkes çıkmaya başladı ama benim gibi her sene bu olayı yaşayanlar kalıp bekledik tekrar geldiğinde o kadar güzel bir atmosfer oluştu ki anlatamam ya. Yine gömleğini çıkarıp hayranlarını birbirine düşürdü. Hınzır Kaan işte..

  Buda şarkımız :)

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Belki Yıllardan sonra, Sırlar içinde..




 Bir Kızıl yazısının daha başına geldik sayın izleyiciler. Hala yalnızım okulda Geveze hala dönmedi ve ben hala mutsuzum burada kaçırdığınız bir şey yok. Ben mutsuzluğumu açıp sevgilisine ailesine anlatamayan bir insan olduğum için şuan bunu kimse bilmiyor. Birde biyokimya'da 44 aldığım için kendimi öldürmek istiyorum. Yarın çalışmaya başlıyorum notlarımı tamamlayıp. Daha hiç bir notum tam değil ya. Kendi kendime balkonda oturmuş kalbimde bir yumru oturuyorum. Hay Çukurova Üniversitesini yazmayan aklımı ya. Sınıfta arkadaş olabileceğim insanlarla aram bozuk olduğundan bu yalnızlıktan kurtulmam zor haliyle. Onlarda zaten kıç akıllının tekiydiler. Yani çok bir şey kaybetmedim. Şu an hayattan tek istediğim şey okulun bitmesi.. Birde ıphone almak :)))) Yavaş yavaş Ankaralıya öfke duymaya başladım. Şerefsiz beni aldatmasa ayrılmasak şuan Minikle çıkmaz sınav dönemi zırt zırt gezmezdim ders çalışırdım. Harbiyeliyle çıkmaz burayı yazmazdım. Sanki aklımda hep burası vardı gibi geldiğinde nasıl mal gibi sevinmiştim aynı şehirde olacaz diye. Bok ayrıldık işte geldiğim hafta. O salak aklıyla beni takip ettirmeseydi psikopat gibi onuda terk etmezdim ama napim sanki çok gezecek yerim var herkes yakışıklı gibi takip etmiş gerizekalı beni. Neyse anlatacağım şey bunlar değildi. Öyle sıçmık bir duruma düştüm ki evi özlüyorum Adana'nın cehennem sıcağını bile özlüyorum ama kocam la anlaşamazsam boşanırım ortada kalmam mantığı için okuyorum. Yani benim mantığım kendi ayaklarımın üstünde durmak ama genel mantık bu toplumda. Kız çocukları okusun diye kim demişse onun yedi sülalesini !!! Bizim görevimiz evde durup koca parası yemek ne okuması. Bizim regl günlerimiz var onların var mı ? Yok. Zaten o kadar acı dert çekiyoruz birde okuyoruz. Ben kızımı okutmayacam zengin koca arayacam ona sürekli. Çok dert çekiyorum ya şu üniversitede akıllı bir insan bırakır okumuyorum ben amına koyim der ama akıllıda değilim. Lanet olsun bu annelerimizin kocalarından çektiği acılara. Hürrem okumuş mu sanki dünyayı parmaklarında oynatıyor. Bende Ali Ağaoğlu gibi olacam belki. Valla içime fenalıklar geldi yetişin a dostlar. Birde tam kız çocuklarının yapacağı meslek gibi veterinerlik seçtim. Sikerim böyle hayatı ya çok doldum kusura bakmayın genşler. Daha birinci sınıftan bu kadar dert tasa keder beni kanser etti ama. Kızlara sesleniyorum üniversite okuyacaksanız okumayın abi. İdealim veteriner hekim olmaktı benim ordan vardı zaten bir bokluk. Millet öğretmen olur doktor olur hayvanların orasına burasına elini sokmayı hangi normal insan ister. Ben bunu isteyerek geldim. Sonucuna bak BOOOK !!!
 Ulan Ankaralı sen şimdi Boğaziçinde denize karşı okuyorsun ya en çok o batıyor bana. Su gibi bira içiyorsun birde onları facebookta elaleme reklam ediyorsun ya senin gelmişi geçmişini köpekler yesin.
Birde genel amerikan gençliği hayatı yaşıyorsun. Lan mal ben istiyordum o hayatı sana noluyor. Sen sadece ders çalışacaktın paris roma gezmeyecektin. Şu an ne istediysem onları gerçekleştiriyorsun ya insaf. İnsan utanır bu kız bunu yapacaktı ben yapmayayım der. Senin gibi kanka naber mesajları atmaz insan. Bunca yıl sonra nasılsın demez. Senin yüzünden eski sevgilim başıma bela oldu be. Yazmasam burayı nerden tanışacaktık Xaş ile. Ama geldim tanıştık. Hayatımın hatasını senin yüzünden yaptım ben. Zoziylede mutlu değilim ki şimdi araya mesafeler girdi hep olduğu gibi. Birde sinir ediyor beni yok yazmadın yok şöyle böyle. Sıçacam ağzına herkesin bırakacam intiar edecem ama kıyamıyorum kendime. Ben ölürsem kimin hayallerini gerçekleştirip nispet yapar gibi anlatacaksın. Kimsenin. Bokunda boğul emi Ankaralı. Kuru etlerin çürür inşaaaalaaaa.




5 Mayıs 2013 Pazar

Bir Kızıl Laneti. Yarın okul vaaaaaaaar !

   Yalnızım ben çok yalnızım. Herkeste bir haller var bugünlerde zaten sanırım biraz hava sıcak diye. Tabi ben Adana sıcaklarından kopmuş gelmişim bana vız gelir tırıs gider. Evet şimdi oku lanetine gelelim. Bu benim için ilkokuldan beri süregelen bir lanet. Pazartesi sendromu değil yani direk pazartesini bana girişi oluyor. Hele şuan ki durumumda yalnızlık dolu bir hafta laneti olacak. Geveze lütfen çabuk gelsin. Onsuz olmuyor yani.


 Hafta sonu korkarak açtığım bir mesajımdan bahsedeceğim şimdi. Ankaralı ''Kanka naber ?'' yazmış bana. Hayır ya anlamıyorum ben bu çocuğu. Ayrıldık tamam ama kanka ne yani. Sevdiğim kız bana abi diyince triplerine girdim ben :D Ama haksız mıyım ya evlenecektik biz ayrılmasak.. Gerçi araya başkası girdi ama olsun kanka yazmamalıydı büyük hakaret oldu bu bana. Bu arada Esmer ve Kedicik yeni ortam yapmıştı bende onlar sayesinde iki kızla konusuyordum çok samimi değiliz onlarla samimiler şu an ama birinin çok olay bir ilişkisi var facebooktan bana mesaj attı anlattı çok şaşırdıııım. Neyse belki de çok yalnız olmam ilerleyen zamanlarda.

   Bu Ankaralı olayına bayağı taktım yalnız ben. Aşık gibi sevmesen de kardeş gibi sev mi diyor yoksa mesaj atmamı mı bekliyor bilemedim. 2 yıl oldu daha yeni yeni alışıyorum be yokluğuna. Bu da bayağı zor oldu. Hafta sonu akrabalara gittim bugün sabah fal baktı Güliş abla ve kalbinde biri var unut sen bunu canavar olmuş içini sıkıyor acı çekiyorsun sık sık dedi direk Ankaralı geldi aklıma cidden kalbimde şeytan oldu çocuk çıkmıyor. Kumralla konuştum sonra bayağı kızdı bana unut artık diye ama demesi kolay geliyor unutacak olan benim be ne diyorsunuz siz. Ouuf ouuf hayat çok zor be..

3 Mayıs 2013 Cuma

Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş nöbette..

Şu sıralar o kadar yalnızım ki Brit gibi yanlızlıktan kusacam yada okulu bırakacam gitmeyecem ama onu da yapmam seviyorum bölümümü. Bu durumdan çok sıkıldım ama sürekli bir arkadaşlık kurmaya çalışıyorum ve olmuyor. Aslında çok arkadaşı olan biriyim hiç böyle bir zorlukla karşılaşmamıştım daha önce tek kalmak yalnız olmak bana çok uzaktı ama kültür farkı mı yoksa kafa geriliği mi anlamadım bir türlü bir şeyler olmuyor. Bakıyorum herkes iyi kötü bir grup bulmuş ben hiç mi bulamam ya hep mi dışlanırım. Esmer zaten suratıma bakmıyor ne derdi varsa benle. Bu şekilde üniversite mi olur ya bunlar ne yani. Not yüzünden dışlamalar yok şu yok bu. Sıkıldım yani bayağı artık. Neyse böyle böyle bende bir yol bulacam kendime ama artık nasıl bulacam o yolu hiç bilmiyorum. 3. sınıf biterse böyle 4te Farabi yaparım sonra 5te erasmus felan bir şekilde sonra bu okul bitecek ama önemli olan 3. sınıfa gelmek işte. Gerçekten ne yapacağımı şaşırdım En yakın arkadaşım Geveze oldu ya oda bugün kız arkadaşıyla istanbula gidiyor. Yani bir hafta yalnızları oynuyorum. Merak ediyorum ne olacak. Katil felan olmam umarım. Ya onu bile düşünüyorum aslında acaba siyanürle mi zehirlesem diyorum. Neyse ki Jelibonla Keita var yoksa tamamen ölürdüm. Neyse ya hayırlısı olsun..