2 Nisan 2013 Salı

Sigarayı çekişinin asaleti misali o kırmızı bakışlarının verdiği his, özlem ve acı dolu...



  Şuan çok sevinçli olmayan bir ruh haliyle karşınızdayım efenim. Dün malum 1 Nisandı ama üniversitede olduğumdan mı nedir kimse bana öyle sulu şakalar yapmadı. Yada sadece yalnız olduğumdan olabilir bilmiyorum. Muhtemel olasılıklar düşünüldüğünde yemek yemeye Jelibonun yanına kaçtım öğle arasında ama buda beni mutlu etmedi çünkü Veteriner Fakültesi Allahın dağında olmasına rağmen Diş Hekimliği tam üniversitenin göbeğinde. Bizim günahımız ne !!?   Esmer'in bu konuya bakış açısı şu oldu ama. Tabi onlar çalıştı hakettiler bizim gibi Össde uyumadılar. Aslında mantıklı olsa bile cezamızı bu şekilde çekmek istemezdik. Zaten bizim okulun daha kampüsü yerine oturmamış Diş, Tıp, Hukuk dışında herkes üvey evlat gibi dağ başında. Milli eğitim yada Yök buna çare bulmalı. Yahu bakıyorum başka okullara herkes mutlu okullarının etrafında cafeler barlar, mesela Çukurova Üniversitesi çok mutlu adamlar gelişmiş. Sen kalk o üniversite dururken Dicle yaz valla çok hoş oldu bu bana kapak gibi oldu. Dün merkezde lunapark kurmuşlardı  Kedicik, Esmer, Xaş yemekten sonra oraya gittik gondol ve ranger çok eğlenceliydi sanırım hayatımıza biraz renk geldi. Ama haftaya vizeler tam gaz başlıyor napayım rengi ben geçmem gerek fizyolojiden çünkü seneye patalojiyi alamayacağım yoksa. Bu eğlenceli hayat kısa sürdü ya ama haksızlık.
 Acaba yurt dışına mı çıksam gitsem adamların üniversite hayatı sanki çok güzel. Onlar yaşıyor biz okuyoruz sanki. İlerde çocuğum sorsa üniversite hayatımı ne derim ben yoksa ! Yavrum bizim fakülte çok uzaktaydı ders çalıştık hep sigara içtik dersem o çocuğun eğitim aşkı ölür biter. En iyisi Zozi anlatsın ya onun üniversite hayatı çok daha iyi. Ben okumadım anneciğim baban okudu derim bende. Yada Kumral dayın anlatsın derim. Onların ilginç üniversite anıları var şimdiden. Ah yavrum bende hep seni düşünüp okudum o yüzden hiç eğlenemedim ama sen eğleneceksin derim. Oğlumu yada kızımı yurtdışında okutacam ben karar verdim şimdi. Annesinin yapamadıklarını yapsın yada İstanbulda okusun babası gibi olsun. Yıllarını Candy Crush ile geçirmesin.

3 yorum:

  1. nasıl bır yazıdr o oyle:DD
    banada bekelrım tatlım sevgıle r

    YanıtlaSil
  2. Ben de çocuğuma profesyonel dağcı oldum evladım çünkü tırmanılarak ulaşılan bir üniversitenin en tepesindeydi fakültem diyeceğim :D

    YanıtlaSil
  3. The bircan İçimi döktüm resmen :)
    kucucukdeligemi ne çektik be bu okullardan :D

    YanıtlaSil

Benimde söyleyeceklerim var.