21 Nisan 2013 Pazar

Kızıldan Öneriler 1

Sıkıntıdan ne yapacağımı şaşırdım zaten vizelerden bir zaman bulamadım kendime iyice saldım, kilo aldım derken stresten suratımda kırmızı lekeler çıkınca anladım ki artık buna son vermem gerek. Neden kozmetikle ilgili yazı yazamıyorum bilmiyorum ama umarım siz beni anlarsınız. :)

Üniversiteye başlayana kadar sivilce nedir bilmezdim. Ergenlik sivilcelerim bile çıkmamıştı benim ya. Ne zaman ki vizeler başladı bende hiç görmediğim kadar sivilceyi gördüm. Yani yine çok değil ama ben 2-3 tanesine bile dayanamıyorum. Böylelikle hemen watsons'n yolunu tuttum. Keita da kendisine birşeyler almak için bana eşlik etti ama aynı şeyleri aldık çıktık. Tabi yüz temizleme jeli tonik gibi şeyleri almadan önce kesinlikle bir cilt taramasından geçmek gerekmiş. Benim cilt tipim kuru sanıyordum mesela ama karma bir cildim varmış buda beni hayal kırıklığına uğrattı.



 Öncelikle kızlar günlük peeling özelliği olan temizleyicilerden uzak durmak gerektiğini anladım mesela garnier 3ü 1 arada kullanıyordum ama onu sadece maske olarak kullanmakta fayda var  mutlaka temizleyici peeling ve tonik ayrı olmalı.



The Balm Jovi Palette : Bunu bir çok blogda görmüştüm zaten ama almama sebep olan blog Ahu Dudusu 'nun blogu oldu. Ben normalde far kullanamıyorum sanki çok çirkin bir görünüşüm oluyor gibi ama Balm'ı sevdim.

Loreal Perfect Clean : Cilt tipim karma olduğu için satış elemanı detoks etkisini önerdi bana ve her gün sabah akşam kullanabileceğimi söyledi. Zaten bende temizleyici arıyordum ve cildime çok iyi geldi. 
Nıvea Stay Clear : Aslında ben farklı markaları bir arada kullanmayı sevmiyorum ama Lorealde arındırıcı tonik bulamadım o yüzden nivea iyidir dedim ve bunu aldım. Kullanma şeklimde sabah yüzümü perfect clean ile yıkıyorum sonra toniği kullanıyorum ama cilde hafif vuruşlarla uygularsanız daha iyi sonuç alıyorsunuz. Yani ben daha iyi sonuç alıyorum. :) 

Nıvea Clean Deeper : Şimdi günlük peeling dese bile aslında haftada iki defa banyo sonrası kullanmak uygun oluyor. Çünkü gözenekler sıcak su yardımıyla açılıyor ve cildin emiciliği artıyor. Sonrasında tabi yine tonik uyguluyorum. Tonik olmadan hiç bir şey yapmıyorum malesef. 



   Bir sonra ki yazımda benim makyaj çantamı takdim edeceğim size o zamana kadar hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. aa kozmetik yazısı yazamıyorum demişin ama yazmışsın yaa :)
    ben de daha 1 saat kadar önce nivea'nın T bölgesi için siyah nokta bandından aldım. bu clean deeper'ı da alsam mı napsam dedim ama garnier 3ü 1arada kullanıyorum diye almadım. meğersem onu da sadece maske için kullanmalıymışız tüüüüh!
    benim de çok cilt kurdu oluşuyor :( yanaklar falan kuru, alnım ve çenem yağlı.. napsam bilemiyorum :)

    yaz yaz, benim bi makyaj çantam bile yok azcık örnek alayım hehe :)

    YanıtlaSil
  2. Bende garnier kullanıyordum ama bir etkisi olmadı o yüzden onu sadece maske olarak kullanma kararı aldım bitene kadar. Karma ciltler için bence loreal detoks etkisi ideal. Yani 2 haftada bayağı toparladı cildim parlıyor ve niveadanda memnun kaldım :) Sonra nemlendirici krem kullanınca kurulukta fazla kalmıyor. Ve haftada bir defa niveanın nem maskesini kullanıyorum tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil

Benimde söyleyeceklerim var.