13 Mart 2013 Çarşamba

Yokluğum sana armağan olsun.



   Çok atarlı şekilde uyandım bu sabah yine okula gitmek istemedim tabi ve gitmedim. Yarında gitmeyeceğim depresyondayım bananeee. Minik Reis'in sevgilisi bir resim yüklemiş bugün ve mutlular. Ya kendini yerlere atsa ölse benim için nolurdu. Yas tutsa biraz yada üzülse biraz adam olsa çok hoş olurdu.
  Biz bununla çıkarken eğer ayrılırsak sorunsuz ayrılacağımıza söz vermiştik, öyle rahatsız etmek yoktu bende sözümü tuttum ayrıldık sonra ne olursa olsun ulaşmadım mesaj atmadım aramadım facebooktan sildim ama ara ara baktım tabi neler oluyor hayatında diye. Ceviz kırıyormuş işte onu anladım. Benim için ölürdü biterdi güya lan ayrıldık hemen birin buldu. Bende buldum tabi ama ondan sonra nispet için değildi. Harbiyeliyi harbi sevmiştim ben tabi ben buraya gelince oda bitti. Aslında sorun şu ki burayı onun için yazmıştım ama mesafelere dayanamadı aşkımız. Ben sürekli içtim içtim bunu aradım seviyordu sanırım barıştık ama geri ayrıldık. Hayat işte ya. Ama geçen gün mesaj attı mesela onunda sevgilisi var zaten bizim kaderimiz bu ya. Kime elim değse onun yeni ve mutlu bir ilişkisi oluyor. 

                                                 ***
 Sonra artık açıklayabilirim kaç ay oldu yani sır gibi herkesten sakladım. Yeni bir ilişkim var. Mesafeler engel mi bilmiyorum ama aramızda bayağı bir mesafe var ama fakat lakin şimdilik çok iyi gidiyor. Daha Kumral dışında kimse bilmiyor ve onunda tepkisi tanıyana kadar kötüydü biz yılmadık yıkılmadık tanıştılar ve çok sevdiler. Gitar çalıyor gözlerime baka baka olmasa bile, basketball oynadığı için uzun boylu ve beni önemsiyor gerçekten ilk tanıştığımız zamanlarda bile bunu hissediyordum. Neyse artık ileride daha detaylı anlatırım. Kızıl aşık oldu ya olum aşık oldu tabi anlatacak.



2 yorum:

Benimde söyleyeceklerim var.