15 Mart 2013 Cuma

İlişkide asla yapılmaması gerekenler..

 Bir ilişkiniz var çok mutlusunuz ama yavaş yavaş sıkılmaya başladınız karşınızdaki insanı popişindeki doğum izine kadar tanıyorsunuz ve ilişki renklensin diye uğraşmaya başlıyorsunuz. Tamam renklensin sabahlar olmasın ama benim yaptıklarımıda yapıp kapının önüne koyulmayın. 

 Madde 1 Başka erkeklerden bahsetmeyin:  Bunu ben çok sık yapıyorum. Adam artık beni kıskanmıyor sevmiyor diye gidiyorum depresyona giriyorum sonra benimle ilgilenen bütün erkekleri ona anlatmaya başlıyorum eski sevgilimle mutlu günlerimizi anlatmaya tabi eski sevgili artık en son ayrılacağımızı anladığım zaman ama bir erkek mesaj mı atmış hemen anında anlatıp adamın sinirlerini zıplatıyorum sonra bana haber vermeye bile gerek görmeden ayrılıyor paşam. İlişki bitmesin diye yaptığım tüm çaba gtümü tırmalıyor o ayrı.

Madde 2 Yanında ağlamayın : Sen seversin ölürsün bitersin yanında osurur kurban olurum sana dersin ama yanında ağladığında direk zayıf karakterli biri olursun. Bakın erkekler bizim her ay malum regl dönemlerimiz var o zaman duygusal oluyoruz işte. Sevgilimin yanında yaşayamayacaksam bunu kimle yaşayacağım bakkal Ali amcayla mı allasen! Tabi ağlayacağız güleceğiz insanız yahu. Ağlıyoruz sonra ne yapacağınızı bilmiyorsunuz tamam ama ben kalkıp masadan gidenide gördüm yapmayın kızlar ya bunlar anlamıyor ağlamayı felan en iyisi kız kıza ağlayalım biz daha rahat hem burnum aktı makyajım bozuldu telaşı yok.           

Madde 3 Asla aşırı makyaj yapmayın doğal olun : Bazı kızlar görüyorum sanki boya kutusuna düşmüş çıkmış gibi. Düğüne gitmeye 5 kala sevgilisiyle buluşmuş gitmeden göreyim ya demiş sanki. Kızlar erkekler bangır bangır bağırıyor doğallık diye. Hemde benim gözüme bile hoş görünmüyorsa ona hiç hoş görünmez. Doğal olalım doğallık iyidir.

Madde 4 Dekolteden uzak durun : Hem siz rahat edemezsiniz hemde karşınızdaki bebe rahat olamaz. Sonra o sana baktı bu böyle dedi diye kavga ediyoruz. Dozunda dekolte iyi oluyor ama abartan çok var. Giyiyor şort mu boxer mı belli olmayan minicik birşeyi sonra benim ilişkim neden yürümedi. Toplum kaldırmıyor hemde bebe kıskanıyor işte canikom etme kendine bunu yapma..

Madde 5 Asla duş almadan buluşmaya gitmeyin : Malum büyük şehir küçük şehir dinlemeden trafik bayağı sorun olmaya başladı. Kimse ter kokmak istemez hele aylardan haziran temmuz ise hiç istemez. Hemde karşındaki rahatsız olur. Gerçi herkes artık dikkat ediyor kişisel temizliğine ama yinede söylemek istedim.

Madde 6 İlk buluşmada öpüşmek yasak : Ülkemiz artık kadına her ne kadar daha fazla hak vermiş olsa bile hala var dangalaklar ilk buluşmada yakınlaşıp sonra ayrılınca kızın arkasından demediğini bırakmayan. Hem ilk buluşma daha yeni yeni tanıyorsun birini belki kafana uyuşmayacak en iyisi biraz beklemek.


Madde 7 En önemlisi arkadaş sevgili dengesini ayarlamak : Benim burda bayağı bir dengesizliğim var ya ya sevgilime çok önem verir arkadaşlarımı unuturum yada sevgilimi sürekli ihmal ederim. Bir zaman sonra iki tarafta baskı kuruyor ne yapacağımı şaşırıyorum siz en iyisi bu dengeyi ayarlamaya bakın.


 Şimdilik bu kadar ama beni izlemeye devam edin. Kızıldan bol aşklı hafta sonu dilekleriyle..                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.