21 Mart 2013 Perşembe

Güzelliğin ; uğruna saatlerce çekilmiş kokainler kadar pahalı.



 Benim olduğun o zamanlarda ne kadar güzeldin.. Sadece birbirimize sahipken duyup anlamlandıramadığım ayrılık şarkıları vardı. Herşey artık çok geçmişte kaldı.


 Yarın Portakalın komitesi var ve odada sadece eski sevgililere çalışılıyor. Yani bir tıpçı bir hukukçu ve veteriner hekim sadece aşk konuşuyor ve müzik son ses açık bir halde gelecekte aşklarımız nasıl olacak tartışıyorlar. Kızıl bir sigara yakıyor sohbet şimdi çoktan filmlere dönmüş. Kim hangi filmden daha çok etkilenmiş yada hangi aktör daha yakışıklı ? 5 Yıl sonra okul bitecek ve gelecek kaygılarını konuşmaya şimdiden başladık. Siyaset konuşulduğu zamanlar bile oluyor tamamen ilgilenmesek bile biraz siyaset bile bazen iyi gidiyor. Portakalda benim gibi yalnız koyboy bu şehirde kendi bölümünde kafasına uyan kimsenin olmamasından yakınıyor.

  Hepimiz gelirken sevdiğimiz istediğimiz bölümlere gelmenin sevinciyle geldik. Kafamıza uyacak arkadaşlar düşleyip hep güleceğimizi umuyorduk ama bu herkes için gerçek olamadı tabi. Şimdi sadece filmler izleniyor konuşuluyor ve aslında hepimiz mutluyuz. Ama komite dönemi vize dönemi o dönemi şu dönemi gelip çattığı zaman maalesef yine umutsuz üniversiteli halimize dönüyoruz. Kimse okul bu kadar zor dememişti.


  Camdan bir fanus içine sıkışmış gibi ruhum ve her yerden su alıyor bu fanus. Boğulmama az kaldı yine. Şehir değişikliği yapsam annemlerin yanına mı gitsem acaba. Ya da çıkıp İstanbul'a aşkımın yanına gideyim beni özlemiştir oralarda kokumu arıyordur sokak sokak. Ama acilen seyahat yapmalıyım bu havadan çıkmalıyım ve vizeler bitene kadar bu çok zor gibi görülüyor.


Aslında bazen deniz kenarında çay içmeyi özlüyorum. Yada sigaramı kıstırıp dudaklarıma sadece izlemeyi istiyorum. Bir konserde salak saçma bağırmak istiyorum. Yada yeniden sevmek istiyorum sevgilimi. 

Benim sevgilim çok baskıcı mesela bir örnek:
- Uyu artık Kızıl yarın dersin erken ben uyuyorum sen uyumuyorsun ne işin var benden sonra uyanık duruyorsun.

Şirket meselelerim var sen bilmiyorsun işte aşkım. İlla tek tek anlatamam ki sana herşeyi biraz anlayışlı ol uyuyamıyorum saat 9da işte.

 Gerçi hayatım artık emo gençlerin aşk resimleri gibi renkli olmaya başladı sayesinde ama yinede 9da uyumam yapıma aykırı. Ama uyuduğum zamanlarda olmuyor değil. Dur bir kontrol ettimde seviyorum ya ben bu çocuğu. Burdan aşkıma anama babama selamlar diliyor saçma yazıma son veriyorum kokain partisi yapacam jelibonla.

3 yorum:

  1. seyahat etmek gerçekten insana çok iyi geliyor. Bütün sıkıntılarını filan yaşadığın o yerde bırakıp başka yere gidiyorsun ya, süper gerçekten. En sonunda yine aynı yere geri dönülüyor ama fabrika ayarlarına geri dönmüş olarak da dönebiliyorsun o nedenle, vizelerinden sonra seyahat etmen dileğiyle... ;)

    YanıtlaSil
  2. Seyahat etmeyi sevmem aslında ama bunaldım bu şehirden. Yine vizelerden sonra odada bir seyahat yapacağımdır. Yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Benimde söyleyeceklerim var.