10 Mart 2013 Pazar

Geçmiş seni ele geçirmesin.

 
 Telefonu açtığından beri saatler geçti sanki, oysa sadece 3 dakika olmuş.. Ses tonu sanki son günlerini yaşayan kanserli bir hasta. Masamda kitaplar öylece duruyor hala bir test bitmemiş başladığımdan beri. Bu halin tavrın ne diyorum. Ayrılmamız gerek Kızıl diyor ve kapatıyor. Şerefsiz bücür ! Bir gece önce eğer ayrılırsak bla bla cümleleri kurarken ''Saçma! Biz hiç ayrılmayacağız'' diyen çocuk sınava sadece 14 gün kala beni terk etti iyi mi ? Ağlasam mı ya ? Yok ya sınav var ağlayamam. O zaman ilk şokla Tost'u aramıştım çünkü neden ayrıldığımızı bildiği halde bilmiyor gibi davranmayı başarmıştı ve benim dünyadan haberim yoktu. Gidip onlarda kalacaktım hatta ama o zamanlar onu o kadar çok seviyordum ki yakın arkadaşımdı beraber çok güzel eğleniyorduk ardımdan kuyu kazmıştı kız haberim yoktu.
  Hala anlayamadığım şey 14 gün kala ayrılmak ne lan. Nasıl bir şerefsizlik. O an Kumral Elma Huysuz Çekirge bizde toplanıp ağladığımızı hiç unutmayacağım ya bir ayrılık acısı çekemedim. Ağlama sınavdan sonra beraber ağlayacağız diye beni susturdular ve sınavdan sonra ağlayamadım çünkü umurumda değildi artık. Sadece acılı duruyordum yalnız kalmamak için ama yemedi geri dönmedi mal.

                                                                                 
 İyi ki geri dönmemiş çünkü Lysden sonra ilk yapacağım iş onu terk etmek olacaktı. Yakın arkadaşlarımın hiç biri onu istemiyordu. Herkes bırak onu ya sana göre değil diyordu ama ben seviyorum sanıyordum. Kumral'ın '' O sadece yansıma Kızıl aslında kimin için ağladığını hepimiz biliyoruz. '' dediğini asla unutmayacağım.

 Hala düşünüyorum neden 14 gün diye acaba kuş beyniyle bu Ankaralıya 3 ay ağladı bana da ağlar dedi ama Ygs sınavını mı unuttu. Direk Lys sınavını hesaplamış olabilir yani. Zaten dengesiz kafasından olmayan olayları çıkarırdı ben şüpheleniyordum şizofren olduğundan felan ama yazık ya hasta hasta terk etmeyim diyordum. Ben böyle iyilik yapayım sen böyle kötü düşün.

   İnşallah beynin burnundan çıkar bağırsakların ağzından çıkar. Arabanın altında ezim ezim ezilirsin de ben Kızıl'a neler yaptım dersin helallik istemek aklına gelir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.