26 Mart 2013 Salı

Doğa Dostu Kızıldan. Fidanlar Ağaca..

   Bugün yine sabahın körü denilebilecek bir saatte alarm sesine uyanan Kızıl uyanmayı ertelemeye karar verdi. Fakat derslerde düzenli not tutmaması gerektiği için yine uyanıp hazırlandı. Bu her sabah rutin artık. Anlamıyordu neden üniversitelerde devam zorunluluğu var. Neden devamsızlıktan kalma var yoksa hala lisede miydi? Bunların hepsi hayal miydi yoksa ? Neyse ki uyandı ve derse yetişmeye karar verdi. Okula giderken Reçelin Facebooktan attığı mesajı gördü ve onu aramaya karar verdi.
   +Reçel noldu sen bu saatte uyanmazdın?
   - Abi Tostla Kültürlü çıkıyor sanırım.
   + Nasıl anladın peki.
   -Kurabiye anlamış ya. Bu adanada ya Tostla buluşmuş Kültürlünün mesaj attığını felan görmüş.

 Ben bu Tostu anlamıyorum zaten, kızın 2 ay hayatımızda durduğu yok ya hemen mi bir satma bir arkadaşımızla çıkma olayına girer. Neyse Reçelle sonla konuşmuşlar ve hem Kültürlüyü hemde
Tostu silmiş artık. Umarım artık o kızı hayatımızda görmeyiz.



 Ve yine asıl konumuza dönelim. Bugün Hayvan Davranışları hocamız fidan dikmeye karar verdik yardım etmek isteyen var mı dediği an Kedicikle resmen bitki sevgisine tutulduk ve hocanın peşinden bahçeye çıktık. Birinci sınıflardan sadece biz vardık. Dördüncü sınıfların çoğunluğu oluşturduğu ekibe katıldık ve fidanlarımızı toprakla buluşturduk. Bir an Veteriner Fakültesi mi Ziraat Fakültesi mi bilemedim neredeyiz ama buda sonuçta toplum için. Geleceğe bir fidan bırakacağım bir miras.. Torunlarım gelip onu ziyaret eder belki.
İşte buda benim fidanım canım..


Şimdiden onu çocuğum evladım gibi görüyorum. Umarım başına bir şey gelmez. Evlat acısı zor olur yoksa.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.