20 Mart 2013 Çarşamba

Dikkat Vize Dönemi. Part1

 Herkes için korkulu bir dönem olan vize dönemi benim için kabusa dönüyor. Zaten sevmediğim bir şehirde sevdiğim bir bölümü okuyorum bu yetmezmiş gibi birde sınavlar dizisinden geçiyorum aaa hiç çekemem. Bu yazımda ben vize zamanı ne yapıyorum nasılım biraz bahsetmek istedim. 
     
                                  ***



Evre 1 : Vizeye son gün çalışanlardan olmadığım için (hiç çalışmadığım için) haftalar öncesinden not aramaya başlıyorum. Kimde iyi not var işe yarar bilgileri kimden bulabilirim hepsini arayıp tarayıp buluyorum.

Evre 2: Her gün uykum geldiğinden erteliyorum odada herkes çalışmaya başlayana kadar erteleme zamanlarım hiç bitmiyor. Markete gidip bir sürü abur cuburu dolaba dolduruyorum ve daha sınavlar başlamadan bitiriyorum. Hele yeni defterleri alıp ders çalışma aşkımın gelmesini beklemekten dolabım defter doldu.




Evre 3 : Odada herkes çalışmaya başladığı zaman notları düzenleyip çalışmaya ilk adımı atıyorum. Masaya oturuyorum ve okumaya yazmaya başlıyorum. Oda ne kahvem bitmiş, sigara içmem gerekiyor, sıkıldım. Yani bir sayfa okumadan o masadan kalkıyorum tekrar ne zaman dönüyorum bilinmez.


Evre 4 : Odada benim gibi bir sürü kız olunca başlıyoruz vizelerin saçmalığından anatominin gereksizliğinden ve saat epey geç olunca yarın çalışacam sözleriyle yatağıma doğru yürüyorum.


 Ve haliyle son güne kadar çalışmanın Ç si olmuyor böylece bir vize döneminin daha sonuna geliyorum. Hele benim gibi veterinerlik okuyorsan vize dönemi senin sonunu getiriyor.



8 yorum:

  1. Benim genelde, aslında genelde değil her zaman mental hazırlıkla geçiyor günümün yarısı. Geri kalan yarısında yaptıklarımla üniversite son sınıfa kadar hatta son döneme kadar geldik işte...

    YanıtlaSil
  2. Darısı bana ya kaldı 4 diyorum şimdiden :) Sen ne okuyordun :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaş herkes mi aynı?:)

    YanıtlaSil
  4. Öğrenci milleti hep aynı :) Sınav dönemi kapıya dayanana kadar atak yok :)

    YanıtlaSil
  5. Kızıl Dünya "takip edilesiceler" listene girebiliyoz mu? :)

    YanıtlaSil
  6. Evet tabi :) Bilgisayardan girdiğimde seni de eklerim

    YanıtlaSil
  7. İşte benim de yarın başlıyor.Eve geldim bilgisayarın başına oturdum sonra uyuyup uyanayım daha iyi olur dedim uyudum uyandım atıştırdım (vize dönemi akşam yemeği:süzme peynir,ekmekiçay) bilgisayarı açıp biraz takılayım sonra başlarım dedim sonuç olarak hala vize dönemi geyiklerini okuyorum ve başlayamadım :D

    YanıtlaSil
  8. Yarın peşpeşe vizelerin olduğu bir döneme merhaba diyorum ama hala çalışmaya başlayamadım :) Öğrencilik kuralı bu ya :)

    YanıtlaSil

Benimde söyleyeceklerim var.