17 Şubat 2013 Pazar

 



     





 









    Spencer ve Toby aşkına kendi aşklarım dan daha fazla güveniyordum.. Birbirlerini bir sürü oyunun içinde aslında güvenilmez olması gereken bir zamanda bulmuşlardı. Ama her şeye rağmen sevmeyi başardıkları için gizli bir kıskançlık besliyordum, imreniyordum. Tuhaf olan o kadar güzellerdi, aşıklardı ama Toby'nin yalancı olduğu ortaya çıktı. Bitti ayrıldılar.. Spencer şuan tıpkı benim gibi bir sebep arıyor aslında sevdiğini düşünüyor ve ayrılmalarına neyin sebep olduğunu öğrenmeye çalışıyor. İşte benim hikayemde burada başladı. Çok seviyordum ve birden ayrıldık sonra sebepleri araştırdım. Acaba kanser miydi ? Ölecek miydi ? Benim üzülmemi istemediği için ayrılmak istemişti. Benim düşüncem buydu. Sebebi öğrenmesem hala aptal gibi onun için üzülüyor olurdum. Gerçi bu şimdi üzülmediğimi göstermez. Aldatıldım ya adamın öyle öldüğü filan yokmuş. Yani beni üzmek istemiyor yeea ondan ayrıldık olayı yalanmış. Biraz zaman geçtikten sonra şimdi beni özlemiştir ama gururlu ya gururuna yediremediği için aramıyor diye düşündüm hatta o kadar salağım ki geri dönersem beni kabul etmez zaten hayatını mahvettim şimdi bir daha acı çekmesin diye düşünüyordur diyorum içimden. Aynı zamanda nasıl ağlıyorum ama gitti sanki doğmamış çocuğumu kesti elimden aldı parça parça oldu çocuğum öyle bir ağlama kimsede yoktur. Etrafımdaki herkes geçer üzülme diyor ama geçmiyor. İlk kez gördüğüm insanlar karşımda oturuyor bende onlara hikayemi anlatıyorum. Ortak arkadaşlarımıza o ağlamasın üzülmesin dayanamam ayağı yapıyorum zaten o ayrı bir şey. '' Geçen konuştuğumuzda gözleri kızarmıştı ühühühü dayanamam gözleri kızarmasın ühühühü ağlamış ya ben bilmez miyim kaç yıllık sevgilimi. '' Biri çıksa o çok mutlu ağlama artık dese ağzını ikiye ayıracağım beyninden salata yapacağım yedireceğim kendisine. Gözüm kimseyi görmüyor öyle böyle değil. Aman Tanrım o günleri bir daha görmek istemiyorum. Hı geri dönerse bak o olur, dönerse acı çekmem ben onuda bilsin yani hayatımı mahvedebilir sorun değil o.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.