21 Şubat 2013 Perşembe

Kumral ama yakışıklı Part1

 
   Günlerden bir gün Kumral ile Kızıl evde çok sıkıldıklarını ve dışarı çıkmak istediklerine karar vermiş.. Ve bin bir macera onlara merhaba demiş..
 Bilenler vardır. Ben veterinerlikte okuyorum o hukukta.. O mutlu ben değilim bundan dolayı hep dua ediyoruz ben geçiş yapabilecek not ortalamasını tutturayım diye. İşte yürürken yolda köpek ölmüş arabanın altında kalmış hayvancağız ve öleli 3 gün olmuş belli.
  Ben: Kumraaal köpecik ölmüş
  Kumral: Napim kızım dava mı açayım şimdi öldürene. Dıııııın Ahuhahaha aslında güzel fikir yap otopsiyi bende tarihte köpek öldüğü için öldürene dava açan ilk avukat olayım.
  Ben: Öyle olursa tarihe mi geçeceksin :O
  Kumral: Evet Kızıl hatta direk avukat yaparlar beni. 2 yıl okuma sen olmuşsun derler.
  Ben: Ciddi olamazsıııın!!
  Kumral: Çok ciddiyim salağım.

   Sonra eve doğru yürürken birden kızıl kafamda lamba yandı.

 -Kumral sence BB krem alsam yüzüm nasıl olur. Kullansam felan yararlı olur mu ? Yüzüm bebek gibi olur mu ?
Kumral: Al al çok güzel olur bebek poposu gibi olur. Pasparlak olur.
-Alırım o zaman ama hangi marka alsam ki. Nıvea var Garnier var Loreal var.
Kumral: Sen bekle okulum bitsin dermolog olmak için okuyacam o zaman hangi marka bilirim. Ne bilim kızım şimdi
-Tamam ama o zaman çok geç olur sanki.
Kumral: Ha. Ciddi ya boşver Kızıl bildiğin gibi takıl. Bepanthen sür yine.
-Bence de o güzel yapıyor.

(Bende Bepanthen hastalığı var yüzüme her sabah onu sürmezsem sanki çok çirkin oluyorum gibi.. Kumral bununla çok dalga geçiyor çünkü elim mi kesildi bepanthen sürüyorum. Hatta diş etlerim de yara vardı onda bile sürdüm.)


 Şimdi beraber kızlar gecesi yapıyoruz. Tek erkek olarak pijamalarını giyiyor karşımızda oturuyor illa bende gelecem diye. Kızlar gecesini bilirsiniz bir sürü kız oturur. Manikür yapar makyaj yapar dedikodu yapar. Genelde erkekleri konuşuruz. Yani erkeklerin alanı değil bu.

  Mesela bir ara hepimizin hoşlandığı hayallerimizi süsleyen bir çocuk var. Ben ölüyorum ona Elma nişanlanacak ama yinede bayılıyor, Çekirge sevgilisi olduğu halde yazıyor çiziyor çocuğa. Bu çocuk basketbol oynuyor tabi boy pos kaslar uuu ölüyoruz. Kumral da basketçi ama bu çocuk çok farklı ona savaşçı diyorum son dakika basketleri onda ve sahada savaşıyor resmen. Neyse beni kızlar gaza getirdi Elmalarda kalmaya gideceğimiz günün sabahı okulda konuşacam tavlamaya çalışacam. Aralarında sevgilisi olmayan bir tek ben kaldım bu çocukla çok yakışırsınız diye dillerinde tüy bitti. Ve gittim konuşmaya..
 - Merhaba ben Kızıl 11-A dayım. Ya sana birşey soracaktım.
Savaşçı: Merhaba Kızıl tanıyorum zaten seni. Sor tabi dinliyorum.
- Imm. Şey dicektim. Öhö Öhö.
Çocuk bana bakmış hala sormamı bekliyor. Ama ben ne soracağımı unuttum. Öyle bakışıyoruz.
Savaşçı: Sormayacak mısın ?  Vazgeçtin sanırım :)
- Sevgilin olabilirim ya aslında ama tabi sevgilin yoksa ?
 Bunu aklımdan geçirirken sesli düşündüğümü anlayarak kıpkırmızı halde olay mahalini nasıl terk edeceğimi şaşırmış bir halde kekelerken bana bakışını asla unutmayacağım.. Aslında soracağım soru çok farklıydı yani dersleri felan soracaktım ama bunu değil tabi. Ya bunu sordum aslında direk amacımı belli ettim ama sonra çocuğun yüzüne bakmadım o ayrı.

Gece herkes benimle dalga geçiyor tabi. Ne dedin puhuhahah. Nee ahahah tarzında hepsi. Kumral durdu benimde bir anım var dedi başladı. Gözler buğulu buğulu sanki gelecekten haber bekliyor gibi.

 Bir gün alışveriş yapmaya çıktım. Yanıma bir baktım çok hoş bir kız. İşte bu hayatımın kadını dedim ve kız hangi reyonda ben oradayım felan. Kız çıktı Gönül Kahvesine oturdu bende karşı masaya yerleştim izliyorum. Bana baktı gülümsedi. Artık zamanı Kumral dedim ve Kalktım.
 -Oturabilir miyim ?
  Kız tabi dedikten sonra oturdum biraz muhabbet ettik. Artık kalkmam gerek  bayağı oldu kızdan numarasını istemem gerekiyor ama nasıl isteyeceğim bilmiyorum. Durdum kıza döndüm ve bir cesaret.
 -Kaç numara ?
 Kız: Anlamadım ne kaç numara? (Burada ölseydim keşke)
-Numaran kaç senin ya ne numarası ne diyorum ben kendine gel Kumral.
Bu arada kız bana sanki manyak bir seri katil bir sapıkmışım gibi bakıyor. Artık ne olursa olsun kaçmalıydım koşarak çıktım gittim. Ama aklım hala o kızda..

 Bu sefer bende dahil herkes Kumralla dalga geçmeye başladı da kurtulmuştum. Hala aklımıza geldikçe güleriz ama belkide evlenecektik çocuklarımız olacaktı. Ben düzgün bir soru sorabilseydim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.