19 Şubat 2013 Salı

Gelincik. Hatırlatan Şarkılar

 

 Yine bir gün biz Ankaralı ile dersten çıkmış göl kenarında çay içmeye gidiyorduk arabada bu şarkı çalıyor tabi tam şiir kısmında arabayı durdurdu..
 -Bir gün başarabilirsek, eğer evlenebilirsek çocuğumuzun adı Aren olsun..

  Çok seviyorum bu ismi hem Kumralın ismiyle benziyor hemde çok sıcak bir isim ya..
  Bunu konuştuğumuz zaman çok şaşırmıştım hiç düşünmüyordum, daha küçüktüm çünkü ama şimdi anlıyorum ki çok değerli bir zaman dilimi yaşamışız biz onunla..

 Şiirde Ankaralı için olsun..

Sen yüreğimin çayırlarında 
Her mevsim umudu müjdelerdin bana
Sen benim ellerinden tutabildiğim 
Yanağını okşaya bildiğim
Sarılıp ağlayabildiğim 
Dostum, sırdaşım, biricik sevdam
Ayrılık unutanlara mahsus 
Ben seni unutamadım ki 
Ben senden ayrılamadım ki 
Yıllar neleri götürdü özümden 
Neleri unuttu yüreğim
Selemi kapıldın yoksa İstanbul yamacında 
Söyle suçumuz neydi bizim. 











2 yorum:

  1. Tek bir şey denir bunların üstüne,
    Bayıldım ben bu şiire.


    Beklerim benim bloga da :)

    uzunsaclikeladam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. En büyük takipçin benimdir zaten USKA :)

    YanıtlaSil

Benimde söyleyeceklerim var.