22 Şubat 2013 Cuma

İki Genç Kızın Anıları.. Bölüm 2

Bugün yine Reçelim ve ben buluştuk.. Malum gitme telaşı o Ankara yolcusu ben Diyarbakır, son günlerimizi beraber geçirelim dedik. Kurabiyemiz de geldi oda Antep yolcusu neyse hep beraber oturduk muhabbete sardık. Minik Reis'in arkadaşı geldi ve ben gerildim tabi. Neyse Minik Reis ile karşılaştığımız gün sevgilisi gerilmiş bayağı filan. Lan kısacık boylarıyla benim için geriliyorlar. Hani artık yoksunuz diyorum ama anlatamıyorum nolacak bilemiyorum. Neyse Tost diye bir arkadaşımız vardı. Geçenlerde bahsettim herhalde buna Reçelim mesaj attı buda çıktı gelecek. Okulu bırakmış filan hüzünlü böyle kıyamam salak. Gelmeden biz asıl Spartacus vedalaşmaya gittik tabi yolda Reçel böyle Spartacusle anılarını anlatıyor.                                                                           

Reçelim: Ben burada durmuş Spartacus ve Beybiface 'in resmini çekiyorum. Bacakları uzun olduğu için tam kareye sığmıyor bende geri geri yürüyorum. 
Beybiface: Reçel biraz daha git araba çarpsın öl. :D

Neyse işte oturduk birkaç olay var onun hakkında konuştuk üzüldük vedalaştık ve Tostla buluşmaya gittik. Tabi giderken de gelirken de yürümekten bacaklarım koptu. Ciddi koptu lan.

       Geçtik gittik baktık masada maviş lensleriyle oturuyor herkese sarıldı öptü ben sadece elimi uzattım ve konuşmaya başladı. Reçel Kırıkburun hakkında birşeyler anlattı oda anlattı felan yine konu Minik Reis'e geldi. Bunlar sevgili gibi ortak twitter açmışlardı onun sebebini anlattı beş saat. Lan bende bitmiş çocuk sevgilisi beni takip ediyormuş twitterdan böyle olay olamaz ya.. Sonrada kalktık biz biraz arabada konuştuk ve eve geldim.. Yine sevmediğim muhabbetlerin arasında kaldım yani ouuw..

Reçelimle ayrılırken bayağı hüzünlendim ya belli etmedim ama çok koydu. Ne bilim son zamanlarda sınava yakın zamanlarda yani beraber aynı şehirde olma hayallerimiz vardı. O olmasa bile bir ay görüşemeyeceğiz en az. Canımsız bir ay geçecek. Neyse fena hüzünlendim ya bir gün okullarımız bittiğinde aynı evde yaşayacağız zaten.. O güne kadar kısa ayrılıklar bizi yıkmaz. Bebeğim Seni Çok seviyorum bunu hiç unutma..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.