17 Şubat 2013 Pazar

Çok Aşığın Var Diyorlar. Hatırlatan Şarkılar..




  Ardımdan çok duydum deli dediklerini, özellikle senden sonra bayağı duydum. Bir gün bu şarkıyı bizim hep oturup sohbet ettiğimiz mekanda duymuştum ne kadar acıydı seninle dinlediğim şarkıların artık sensiz çalınması.. O zaman atmıştım ilk özledim mesajını ve cevabı sen daha çok özlersin olmuştu. Lan ben senin için ne kadar ağladım yine o gün de ağlıyordum beni özlemiş ama onu hiç sormadığım için kırılmış diye ne kadar gözyaşı akıtmıştım. Sonra içmiş seni aramıştım telefonun elden ele dolanmıştı. O gün seni beklemiştim o soğukta, yağmurda, son bir defa görmek için. Gelip bana bağırmıştın ''Ben neyim her içtiğinde beni arayıp saçmalayacak mısın'' diye. Oysa sadece sarılmanı özlediğimi söyledim. Anneni öldürmüşüm gibi bakmıştın bana. Sınavı kazandığımızda ilk birbirimizi arayacaktık diye ayrılmayı umursamadım seni aradım sadece ''Hava atmak için beni arama ya lütfen git'' dedin ya bu kadar aşağılık olduğunu hiç göremedim. Şimdi yeni bir sevgilin var. Boy boy fotograflarınızı koymuşsun oraya buraya ama ikinizinde boyu kısa be gülüm.. Mesela ben bu adamı nasıl sevdim kimse bilmiyor. Aslında başta her şey şakaydı böyle ciddi olmayan flörtleşmelerdi yani ben ona asla bakmazdım. Bir kere boyu benden kısaydı ya hayırdır nereye bakıyordum. Zaten başıma ne geldiyse yalnız kaldığımı düşündüğüm zaman geldi. Onu hayatımda bir çokluk olarak gördüm. Ama itiraf etmem lazım parfümü çok güzel kokuyordu. Zaten dokuz ay boyunca parfümü için sevdim ve sonra parfümü için ağladım değil mi.. Kimi kandırıyorum ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimde söyleyeceklerim var.